गोर्खे समाज फासीवादी समाज होइन: गोर्खे समाज उदार धारणाको समाज हो

विचार

आरएसएस कालेबुङद्वारा केन्द्रलाई “राष्ट्रहितको निम्ति गोर्खाल्यान्ड राज्य गठन नगर्ने” अपिल पत्र पठाएको  जुन सर्वजनिक भयो, सामाजिक सञ्जालमा अनि एक पछि अर्को आवाजहरू उठ्न गयो। अहिले भने अनुसन्धानको क्षेत्रहरू पनि राष्ट्रिय छोडेर क्षेत्रीय हुन गएको छ। अब भने प्रत्येकले सोच्ने समय आएको छ। अब हाम्रो समाज तार्किक हुनपर्छ। पुरानो रूढिवाद अधिनियमहरूलाई किनारीकरण गरेर अब प्रश्न गर्न सक्नुपर्छ। यदि यो प्रश्नको साटो कसै गोर्खालाई जेलसम्म हाल्न खोज्छ भने अब हामी “गोर्खा बनाम गोर्खा विरोधी” हुनै पर्छ। जो हारे पनि जो जिते पनि गोर्खाको जय हुनपर्छ। अब जनताले सचेततापूर्वक निर्णय लिन सक्नुपर्छ।


सपना छेत्री


फासीवाद एक आत्म-विकृत आइडियोलजी हो। एकपल्ट जब यसले लोकतन्त्रमा सत्ता हत्याउँछ, तब चेक अनि ब्यालेन्सलाई बाधित अनि पराजित गराउँछ।

जो चाहिँ शक्तिलाई जाँचमा राख्नको निम्ति आवश्यक हुन्छ। जसको कारणले सबै असन्तोषहरू कुल्चन सक्छ। फलस्वरूप यी विचारधारालाई कुनै प्रकारको विरोध असम्भव छ।

समयमा सत्ताको एकमात्र प्रतिस्पर्धा फासिस्टहरूको माझबाट नै आउन जान्छ। यसको डेमोगोरीले यो सुनिश्चित गर्छ कि सत्ताप्रतिको चाहानामा शक्तिको प्रयोग जुन चरम सिमासम्म पुग्छ तब त्यसले अगणतान्त्रिक परिस्थिति निम्त्याउँछ।

फासीवादले जसरी लोकतन्त्रमा पकड लिन्छ, त्यसको प्रक्रिया ठ्याक्कै पैथोलजी जस्तै हो। जसलाई विपरीत गर्न सकिन्न। दोस्रो कुरा, दक्षिणपन्थी लोकल भावनावाद, जसले भन्छ, फासीवाद चुनावी लोकतन्त्र अनुकूल हुन्छ।

आफ्नो शासनलाई वैध बनाउन समय-समयमा हुने चुनावहरूमा निर्भर हुन्छ। मान्छेको लोकप्रिय समर्थनमा वैधताको लागि निर्भरतालाई स्वीकार गर्ने माध्यम हुन्छ। त्यहीँ अनुरूप फासीवादलाई लगाम लगाउन अनि त्यसलाई हराउन केही ठाउँ खोलिन नै सक्छ।

व्हाट्सअप, फासीवाद अथवा एक व्यक्तित्व पन्थको आधारमा अधिनायकवादी शासनको निम्ति स्नातक हो। यो ठोस समयमा फासीवादी अनि लोकतन्त्रवादीहरूबीच प्रतिस्पर्धा हुन नै सक्छ।

फासीवादको दार्शनिक आधार आफ्नो बुनियादी मानवशास्त्रीय धारणामा निहित हुन्छ। जसले भन्छ, मान्छे आन्तरिक रूपमा नराम्रो हुन नै सक्छ। जुन नराम्रोपनलाई नियन्त्रणमा राख्ने एकमात्र तरिका हो। निरन्तर पर्यवेक्षण अनि जता आवश्यक हुन्छ त्यहाँ बलको एक निरन्तर अनुप्रयोग पनि।

जो उदार धारणाको सिधा विपरीत छ। मान्छे स्वभावले दुष्ट हुन सक्दैन। जबकी उ तर्कसङ्गत  प्राणी हो। स्वार्थको खोजमा अनि आत्म-बोध मनको नराम्रोपना भन्दा अलग हुन्छ। किन भने नराम्रोले नराम्रो नै आमन्त्रित गराउँछ। जसको कारण पहिला भन्दा नी कुरूप हुन सक्छ। 

एक व्यक्तिको पहचान उनको साथी र दुश्मन बीच एक  राजनीतिक दुश्मनीको आधारमा, उसको दुश्मनहरूलाई मार्न प्रेरित गर्नु अथवा मार्नुको निम्ति पर्याप्त रूपले निर्धारित अनि परिभाषित गरिएको हुन्छ, जसले सबैलाई प्रभाव पार्न नै सक्छ। मित्र एक सार्वजनिक मित्र हुन्छ अनि दुश्मन एक सार्वजनिक दुश्मन हुन्छ। दुश्मन मित्र हुन नै सक्दैन। यी दुई श्रेणीहरू एक अर्काको निमित्त परस्पर अनन्य हुन्।

यसको विपरीत उदार स्थिति व्यक्तिलाई कुनै पनि सामूहिक रूपमा परिभाषित अनि सार्वजनिक रूपमा बाध्यकारी, मित्र-शत्रु बाइनरीबाट मुक्त गरेर, राजनीतिलाई केन्द्रमा राख्छ।

जसको कारण, व्यक्ति आफ्ना सङ्घहरू अनि मित्रलाई  चुनाव गर्न स्वतन्त्र हुन्छ।   कोही पनि सार्वजनिक दुश्मन हुँदैन। समाजको प्रति उसको दायित्व कानूनद्वारा परिभाषित हुन्छ। एक पटक त्यो हासिल गरेपछि उसको स्वतन्त्रताको प्रत्याभूति  एक राज्यद्वारा दिन सक्छ, जो केवल अन्य व्यक्तिहरूको स्वतन्त्रताको अधीन हुन्छ।

गोर्खे समाज एक उदारवादी विचारधारा राखेर अघि बढेको समाज हो। चुनाव आउँछ जान्छ तर चुनावले जुन दुश्मनी ल्याउँन जान्छ त्यसको घाउ सायद चुनावको परिणामले न त पुर्नसक्छ न त निको नै हुन्छ।

आरएसएस कालेबुङद्वारा केन्द्रलाई “राष्ट्रहितको निम्ति गोर्खाल्यान्ड राज्य गठन नगर्ने” अपिल पत्र पठाएको  जुन सर्वजनिक भयो, सामाजिक सञ्जालमा अनि एक पछि अर्को आवाजहरू उठ्न गयो।

अहिले भने अनुसन्धानको क्षेत्रहरू पनि राष्ट्रिय छोडेर क्षेत्रीय हुन गएको छ। अब भने प्रत्येकले सोच्ने समय आएको छ। अब हाम्रो समाज तार्किक हुनपर्छ। पुरानो रूढिवाद अधिनियमहरूलाई किनारीकरण गरेर अब प्रश्न गर्न सक्नुपर्छ।

यदि यो प्रश्नको साटो कसै गोर्खालाई जेलसम्म हाल्न खोज्छ भने अब हामी “गोर्खा बनाम गोर्खा विरोधी” हुनै पर्छ। जो हारे पनि जो जिते पनि गोर्खाको जय हुनपर्छ। अब जनताले सचेततापूर्वक निर्णय लिन सक्नुपर्छ।

गोर्खाको भावना हार्न हुँदैन। भावना ह्रास भयो भने सम्भावनाको ह्रास हुन्छ। सम्भावनाको ह्रास हुनु भनेको सृष्टिको ह्रास हुन्छ। सृष्टिको ह्रास हुनु भनेको अन्त हुनु हो।

सक्दो सेयर गर्नुहोस्-

फेसबुकबाट तपाईको प्रतिक्रिया

प्रतिक्रिया

रसिलो, स्वादिलो गुन्द्रुकको निम्ति सम्पर्क गर्नुहोस 👇 [email protected] +919563441432

विज्ञापन